Meniu
Cosul dvs

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Acest document,  prin continutul sau, pune la dispozitia utilizatorilor  termenii si conditiile de utilizare a site-ului VisoliShop.ro

Site-ul VisoliShop este operat de SC Cris-Mob SRL, cu sediul in Str Iuliu Maniu nr 26, Dr. Tr. Severin, companie inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J25/182/2002, CUI RO14778283, Capital social 4.000 lei, Tel. contact: 0725124025.  Utilizarea site-ului (inclusiv accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document. Administratorul site-ului VisoliShop isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza. Persoanele care utilizeaza acest site vor fi numite in continuare "Utilizatori". Acestia vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.

 Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator si achiziţionarea produselor din gama oferita pe site presupun,implicit, acceptarea tacita si fără rezerve a acestor termeni si condiţii, cu toate consecinţele care reies din acestea. Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informaţiile despre acestea si despre magazin, precum si de a crea un cont care sa servească la achiziţionarea produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decât cele menţionate este interzisa.

Drepturi de proprietate intelectuala

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, sau expus in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate, constituie o incalcare a termenilor si conditiilor. Va dati deasemenea acordul sa nu afectati si sa nu interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a site-ului sau a continutului acestuia. Prezentul document se completează cu dispoziţiile prevăzute de OUG nr.130/2000, Legea nr.296/2004, Legea nr.677/2001.

Termeni si Definitii

Cumparator – orice persoana fizica in varsta de cel putin 18 ani, cu capacitate de exercitiu deplina sau persoana juridica ori alta entitate juridica care emite o Comanda.

Vanzator

  •  societatea comerciala   Cris-Mob SRL, cu sediul in Str Iuliu Maniu nr 26, Dr. Tr. Severin, companie inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J25/182/2002, CUI RO14778283
  • societatea comerciala   TransHot SRL, cu sediul in Intr. SUNETULUI Nr. 2 Bl. 220 Ap. 17 , Timisoara, companie inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J35/2877/2008, CUI RO24289535
  • societatea comerciala   AdfishExpert SRL, cu sediul in STR. SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL 15 B, Timisoara, companie inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J35/1967/2011, CUI RO29054203

Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si/sau Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.

Drepturi de proprietate Intelectuala  - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

Dreptul de denuntare unilaterala a contractului de catre consumatori

 Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatbilitatea acestuia prin vizitarea tuturor informatiilor din pagina de vanzare,  inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Site-ul VisoliShop sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Administratorul Site-ul VisoliShop se preocupa permanent pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz,  vicii sau de erori de operare, etc). Fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.

Conditii  de acordare a garantiei

Produsele comercializate de magazinul online - Visolishop.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale si se aplica exclusiv consumatorilor (consumator - orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenta ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective): ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor si ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică contractelor privind furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale.

Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică:

  • a) suportului material care servește exclusiv ca suport al conținutului digital;
  • b) bunului vândut prin executare silită sau în alt mod,ca efect al legii;
  • c) contractelor de vânzare de bunuri de ocazie vândute la licitații publice.

Vânzătorul răspunde față de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor și care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.

În cazul produselor resigilate, consumatorul și vânzătorul pot conveni asupra unor condiții contractuale sau acorduri având o perioadă de răspundere contractuală sau un termen de prescripție mai scurtă decât cele prevăzute la alin. (1)-(4), cu condiția ca astfel de perioade ori termene mai scurte să aibă o durată de minimum un an de la data livrării bunului.

Garantia este de doua tipuri:

a. obligatia legala a vanzatorului (garantie legala de conformitate)

si/sau

b. orice angajament asumat de vanzator sau producator (garantie comerciala) fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului, conform Legii 449/2003.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 1-6 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.


Măsurile corective în caz de neconformitate

În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute la prezentul articol.

Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:

  • a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
  • b) gravitatea neconformității; sau
  • c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2) lit. a) și b).

Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine vânzătorului.

Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.

Repararea sau înlocuirea bunurilor se face intr-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luânduse în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii;

În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenele se prelungesc cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.


Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

- numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;

- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;

- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;

- partile consumabile.

- sa pastreze certificatul de garantie oferit la momentul vanzarii.

Procedura trimiterii produselor in garantie

La aducerea / expedierea produsului pentru garantie te rugam sa ne comunici in scris pe WhatsApp la numarul de telefon 0725.124.025 :

- numarul de comanda

- numarul de factura aferent comenzii dvs

- awb-ul obtinut in urma expedierii produsului.

Produsul trebuie expediat prin firmele de curierat rapid, de asemenea va rugam sa mentionezi pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE (daca este cazul ), precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului (daca este cazul ), precum si o copie a certificatului de garantie emis de VisoliShop.ro care insoteste factura.
Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Cal. Dorobantilor, nr. 94, Timisoara. Taxele de curierat tur cad in sarcina clientului.

Dreptul de Service

Solicitarea de ridicare a coletului de la adresa de facturare/livrare va fi facuta de catre VisoliShop.ro ( SC Cris-Mob SRL ).

In cazul in care nu sunteti la adresa la data la care ajunge curierul puteti opta pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid: Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus (telefon: Bucuresti:021 - 9330 / Provincie: 021 – 9282) costul transportului fiind conform contract. Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL FORMULARULUI DE SERVICE ( daca este cazul ), precum si mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Mentiuni importante

Pierderea certificatului de garantie, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii certificatul de garantie aferent acesteia emis de VisoliShop.ro il poti solicita in termen de maxim 15 zile de da data primirii coletului la nr de tel: 0725.124.025 sau pe WhatsApp la 0725.124.025. Pentru a va retrimite certificatul de garantie este necesar sa ne comunicati: numar factura, titular, adresa de mail cat si seria produsului.

In cazul articolelor de tip KIT garantia este oferita pe intreg pachetul si nu individual pentru fiecare produs, de aceea este necesar sa expediati pachetul comercial complet.

Prevenire frauda

In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului outletmall.ro, poate fi necesar sa va create un cont personal. Prin prezenta, declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului.  Site-ul VisoliShop nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate Dvs. sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Te rugam sa ai in vedere ca pentru accesarea si utilizarea Site-ului nostru, datele tale cu caracter personal sunt prelucrate de catre VisoliShop , in conformitate cu propria Politica de Confidențialitate , disponibila aici, si care face parte integranta din prezentul Document.

Drept aplicabil

 Prin folosirea site-ului Site-ul VisoliShop, utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legislatia romana va guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii site-ul VisoliShop sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia.

In cazul unor eventuale conflicte se va cauta cu prioritate rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instantele de unde isi are Vanzatorul sediul la data aparitiei conflictului, in conformitate cu legile romane in vigoare.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractual daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 Informatii privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE)

Deseurile de echipamente electrice si electronice pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, H.G 1037/2010, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;

- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;

- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la sediul  social al Vanzatorului. 

Informatii cu privire la uleiurile esentaile

Asigurati-va ca ati inteles modul in care sunt utilizate uleiurile esentiale si ca pot fi si situatii in care aveti nevoie de sfatul unui specialist. Fiți prudent cu privire la punerea uleiuri esențiale pe piele, în special uleiuri de citrice. Ele sunt foarte concentrate și pot cauza reacții grave. Nu lasati uleiurile esentiale  la îndemâna copiilor  si feriti-le de animalele de companie.  Consultati medicul sau un aromaterapeut cu experienta daca nu sunteti pe deplin incredintat ca aveti toate cunostintele necesare utilizarii acestora. SC Cris-Mob SRL nu isi asuma niciun risc care decurge din utilizarea gresita a acestora sau din utilizare excesiva

 Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email: office at VisoliShop.ro sau la nr de tel 0725.124.025.